Dešavanja & Promocije

Dešavanja & Promocije

23.
Apr
2014
Dešavanja & Promocije
Danas je Svetski dan knjige! Popusti na knjige, besplatna članarina u biblioteci i još mnogo toga...  
23.
Apr
2014
Dešavanja & Promocije
Popusti na Bazaru Beogradskog sajma 26. i 27. aprila 
23.
Apr
2014
Dešavanja & Promocije
Trinaesti dečiji sajam od 25 – 27. aprila 2014.
22.
Apr
2014
Dešavanja & Promocije
Međunarodni sajam i kongres kozmetike, nege kose, estetike i zdravlja – DODIR PARIZA  
27.
Jun
2011
Dešavanja & Promocije
Čak 63 odsto građana Beograda, Subotice i Niša smatra da ima višak kilograma, pokazala je anketa koju je kompanija Dijamant sprovela u ova tri grada u Srbiji. U cilju promovisanja Omegol ulja i margarina koji ne sadrže štetne transmasne kiseline koje su jedan od uročnika gojaznosti, anketari Dijamanta ispitali su 300 stanovnika u tri grada u Srbiji, starosti između 18 i 80 godina.   
20.
Jun
2011
Dešavanja & Promocije
Skoro 40 odsto potrošača Srbije u vreme toplijih dana konzumira sladolede bar dva puta nedeljno, pokazalo je najnovije ovogodišnje istraživanje koje je sprovela agencija Ipsos Stratedžik marketing. U istraživanju o sladoledima učestvovalo je 2.000 ispitanika između 15 i 64 godine. Rezultati istraživanja pokazuju da je omiljeni sladoled „kapri“, te da osim čokolade i vanile, ljubitelji sladolednih poslastica vole i sladolede sa voćnim ukusima.
13.
Jan
2011
Dešavanja & Promocije
Svaki treći stanovnik Srbije je pušač. Dnevno se popuši najmanje milion paklica cigareta. Skoro dve trećine odraslih osoba izloženo je duvanskom dimu u svojoj kući, a na radnom mestu oko 45 odsto.
17.
Dec
2010
Dešavanja & Promocije
Nacionalno istraživanje koje je kompanija LG Electronics sprovela širom Srbije tokom novembra, pokazuje da većina građana ove godine neće štedeti na novogodišnjim poklonima, da se elektronski proizvodi visoko kotiraju na listi najpoželjnijih poklona, ali i da najveći broj ispitanika planira da ove godine „otpakuje“ novi mobilni telefon ili plazma / LCD televizor.  Kada je reč o pripremi za novogodišnju kupovinu, 34,2 odsto ovom pitanju prilazi vrlo studiozno i počinje sa planiranjem već u novembru. Nešto manji procenat, njih 32 odsto odlučuje da u novogodišnju kupovinu krene praktično u poslednjem trenutku. Mali procenat, svega 12,1 odsto ispitanika, novogodišnje poklone kupiće u prvom prodajnom objektu koji posete, dok će čak 78,8 odsto pre same kupovine obići više prodajnih mesta.  LG Electronics istraživanje, sprovedeno po maloprodajnim objektima robe široke potrošnje na teritoriji cele Srbije, pokazuje da najveći broj ispitanika planira da sebe i svoje najbliže obraduje novim mobilnim telefonom i LCD televizorom, 23,5 odnosno 22 odsto. Za digitalne kamere odlučiće se 11,8 odsto ispitanika, za lap-top kompjutere 9,5 odsto, za kupovinu MP3 i MP4 plejera 9,1 odnosno 7,6 odsto. Novi monitor kao novogodišnji poklon planira 6,1 odsto ispitanika, a kućni bioskop 5,3 odsto. Po grupama proizvoda najpopularniji su kućni aparati sa  39 odsto i uređaji za kućnu zabavu sa 32,1 odsto.  Kada se želje i planovi prevedu u novac, značajan procenat, odnosno 20,5 odsto ispitanih potrošača, ove godine će potrošiti manje od 10.000 dinara za novogodišnje poklone. Do 20.000 dinara će potrošiti njih 12,9 odsto, a isti procenat će potrošiti između 40 i 60 hiljada dinara. Tek 1,5 odsto ispitanika je u prilici da za novogodišnje praznike sebi i svojim najbližima priušti poklone u vrednosti većoj od 120,000 dinara.  Uprkos ekonomskoj krizi samo 5,3 odsto ispitanika će ove godine za novogodišnje poklone potrošiti manje nego prošle godine, a čak 15,9 značajno više u odnosu na prošlu godinu. Ipak, najveći procenat, 36,4 ispitanih, ni ne razmišlja o ovome i ne pravi poređenja. Većina će kupovinu obaviti kešom 56,1 odsto, a kreditne kartice u ovu svrhu koristiće 18,9 odsto.   Prema rezultatima istraživanja, čak 38 odsto ispitanika će sebe i svoje najbliže obradovati proizvodima iz ponude kompanije LG.
17.
Dec
2010
Dešavanja & Promocije
Nacionalno istraživanje koje je kompanija LG Electronics sprovela širom Srbije tokom novembra, pokazuje da većina građana ove godine neće štedeti na novogodišnjim poklonima, da se elektronski proizvodi visoko kotiraju na listi najpoželjnijih poklona, ali i da najveći broj ispitanika planira da ove godine „otpakuje“ novi mobilni telefon ili plazma / LCD televizor.
23.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
Extreme Styling Glue gel pruža maksimalnu čvrstoću koju može ponuditi NIVEA. U cool pakovanju u obliku kocke leda sa poklopcem koji se navija, nalazi se gusti, prozirni gel sa izuzetno snažnom i inovativnom formulacijom.
19.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
On je elegantan i prefinjen, neodoljiv i seksi, potpuno nov i drugačiji. Jednom rečju, neizbežni saveznik od suštinske važnosti za svaku ženu.
19.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
Veliki broj potrošača u Srbiji svakodnevno uživa u snazi mineralne vode "Knjaz Miloš". Postoje, sa druge strane, i oni kojima više prija blaže gazirana mineralna voda. Međutim, do sada su potrošači, radi manje mehurića, morali da se odreknu snage minerala vulkanskog porekla, koju nam daje jedino "Knjaz". 
18.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
Krnjača je dobila novi parkić!  Kod crkve Svetog Luke od danas mališani mogu da uživaju u novim ljuljaškama, klackalicama, vrteškama, dok će za to vreme njihovi roditelji moći da se odmore na novim klupama.
17.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
U subotu, 20. novembra od 12h na I spratu TC Sad Novi Bazaar, gosti ovogodišnjeg Bazaart-a u TC Sad Novi Bazaar biće naši renomirani slikari Janoš Mesaroš i Vojin Tišma.
16.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
U želji da uvek idete u korak sa najnovijim tehnološkim dostignućima, Telenor vam predstavlja novu uslugu PlatiMo, revolucionarni sistem elektronskog plaćanja koji će vam omogućiti da na jednostavan način plaćate svoj mesečni telefonski račun putem mobilnog telefona.
12.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
Hush Vas poziva da ucestvujete u nedelji mode u kojoj predstavljamo nova dva americka brenda:6126 by Lindsay Lohan i Sanctuary.
12.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
Legend je podržao humanitarnu akciju koja se organizuje u saradnji sa Sergejem Ćetkovićem.
11.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
U petak, 12. novembra od 18 časova na I spratu TC Sad Novi Bazaar, u okviru ovogodišnjeg Bazaart-a, biće održana promocija nove knjige Isidore Bjelice „Santa Maria“.
11.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
Povodom 11. novembra 2010. početak primene Zakona o zabrani pušenja u svim javnim prostorijama, UŠĆE Shopping Centar u saradnji sa kompanijom Štark organizovao dvodnevna akciju – Pronađite novi oblik uživanja! 
09.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
13. novembra u 11 časova, na platou ispred Delta Cityja, održaće se Graffiti Jam.
08.
Nov
2010
Dešavanja & Promocije
Kompanija Soko Štark obradovala je svoje verne potrošače novim oblikom Najlepše želje čokolada. Reč je o Najlepše želje čokoladicama od 30 grama koje prate potrebe vašeg aktivnog života.