Dešavanja & Promocije
20.06.2011.

Najviše poverenja u Frikom sladolede

Impulsne sladolede, odnosno one koji se jedu „s nogu“, tokom letnjih vrućina konzumira čak 70 odsto potrošača. Od impulsnih sladoleda, najpopularniji su oni na štapiću u kojima uživa više od polovine onih koji vole impulsne sladolede. Kornetima se najradije osvežava oko 42 odsto, a sladoledom u čašici  pet odsto potrošača. Istraživanje pokazuje da skoro 70 odsto ljubitelja impulsnih sladoleda, sladolede kupuje radi osveženja, dok je 42 odsto  potrošača  kao razlog navelo da sladolede kupuju i kada žele da se zaslade. Čak 38 odsto ljubitelja impulsnih sladoleda voli sladolede sa voćnim ukusima, dok više od polovine potrosaca impulsnih sladoleda rado isprobava nove ukuse. 

Rezultati istraživanja pokazuju da se  građani Srbije najčeće opredeljuju za sladoled „kapri“, zatim slede, „leni“, „kornet vanila“, kornet jagoda-vanila, „king“, „top gan“, „macho“, „maximo jogurt sumsko voce“ „best“...

Rezultati istraživanja pokazuju da više od 50 odsto potrošača Srbije kupuje najčešće sladolede u malim lokalnim prodavnicama, dok  15 odsto potrošača Srbije, sladolede najčešće kupuje na uličnim frižiderima.

U pogledu kvaliteta, čak 84  odsto potrošača Srbije smatra da su Frikomovi sladoledi kvalitetni, 39 odsto potrošača to misli za Nestle sladolede, dok svega oko 10 odsto potrošača smatra da su Favola sladoledi kvalitetni, a još manji procenat od 8 odsto isto misli za Algidine sladolede. 

Čak 75 odsto potrošača Srbije,  smatra da su Frikom sladoledi ukusni, dok 39 odsto potrošača to misli za Nestle sladolede. Oko 10 odsto potrošača se slaže sa istom tvrdnjom da su Algida sladoledi ukusni, a najmanji procenat potrošača smatra Favola sladolede ukusnim.