Nove trgovačke zamke kojim nas mame da trošimo!
Iza svakih velikih supermarketa stoji veliki tim psihologa koji rade na tome da se svaki vaš dinar nađe u njihovom džepu.
 
Da li znate da prosečan potrošač potroši 25.413 sati tokom života u supermarketu? To su skoro tri godine života! Trka za vaše vreme, a samim tim i novcem, počinje čim prođete kroz vrata radnje.
 
Za početak – kolica. Tokom poslednjih nekoliko godina su porasla za čak 40 odsto! Najviše je onih najvećih kolica, a kada ih uzmete, nekako i ne volite osećaj da u njima nosite samo jednu stvarčicu.
 
Što se tiče dela sa voćem i povrćem – tu su lažni drveni podovi, male gajbe u kojima stoje i u blizini cveće koje miriše – sve kako biste imali osećaj da ste na pijaci sa najsvežijim domaćim proizvodima.
 
Mesto gde stoji mleko - da li ste primetili da je uvek na suprotnom kraju prodavnice, tako da biste kupili proizvod koji se najviše pazari i to uglavnom svakodnevno, morate da prođete čitavu radnju. Usput vam sigurno nešto još privuče pažnju i izvuče novac iz novčanika.
 
Da li ste primeteli da riba i morski plodovi stoje uvek na ledu? Tempreature su toliko niske da i nema potrebe za tim, ali vam se tako čini da su one još i svežije.
 
Dok gurate kolica da li ste primeteli određene izbočine i rupe na podu? Ni one nisu tu slučajno! Oni znaju da ćete vi usporiti čim ih ugledate, a čim usporite, onda ćete i "baciti pogled" na police i videti šta tu ima.
 
 
Izvor: www.potrosac.info