Istraživanja tržišta
26.02.2016.

Retail Park u Borči - Koje ćemo brendove kupovati?

Retail Park u Borči će se prostirati na jednom nivou, bez spratova i podzemnih garaža, dok će za parking biti rezervisan veliki prostor oko samog objekta.

Sve prodavnice će imati direktan ulaz sa centralnog prakinga, koji ima kapacitet od 370 vozila.

Sa preko 12.000 kvadrata prodajnog prostora, smešten na Zrenjaninskom putu, jednoj od najfrekventnijih saobraćajnica, Borča Retail Park će biti najmodernija destinacija za kupovinu na levoj obali Dunava, sa odličnom ponudom iz oblasti mode, uređenja doma, tehnike i tehnologije i usluga.

Tačan datum otvaranja nije poznat, ali je poznato 10 firmi i brendova koje ćemo videti u „Retail Parku“ u Borči koji će biti završen na jesen 2016. godine.

Ovaj moderni tržni centar bi trebao da zadovoljava sve međunarodne standarde dok će u istom biće smešteno 35 internacionalnih i domaćih brendova.

Za sad je poznato da će biti:
McDonald’s Drive In, Sport Vision, Planeta Sport, N Sport, Laguna, Jasmin, Studio Moderna, Diopta, Alta menjačnica, DIS supermarket.

Izvor: www.lobi-info.rs