Istraživanja tržišta
29.07.2015.

Žene više kupuju preko interneta nego muškarci

Istraživanje kompanije o upotrebi interneta pokazalo je da 88 odsto žena kupuje onlajn, dok procenat muškaraca koji to čine iznosi 83 odsto. Žene više kupuju odeću onlajn (41 odsto žena naspram 17 odsto muškaraca), dok muškarci češće kupuju elektronske uređaje, računare i video-igrice.
 
Tokom 2011. godine, 80 odsto žena bilo je aktivno u onlajn zajednicama, kao što su društvene mreže, u poređenju sa 74 odsto muškaraca.
Navodi se i da žene vode čak i u igrama igranja uloga (13 odsto žena prema pet odsto muškaraca) i društvenim igrama (10 odsto prema šest odsto). Muškarci, s druge strane, češće igraju igre sa pucanjem (29 odsto) od žena (15 odsto). Kada je reč o haj-tek uređajima, muškarci ih poseduju u većoj mjeri. Taj odnos je, na primer, kod mobilnih telefona 87 odsto naspram 79 odsto u korist muškaraca - prenosi Radio "Dojče vele".
 
Istraživanje navika dece na internetu pokazuje da devojčice dominiraju na društvenim mrežama - 84 odsto devojčica životne dobi između 10 i 18 godina učestvuju u jednoj društvenoj mreži, dok samo dve trećine dečaka čini isto.
 
Devojčice, kako se navodi, više vole i mobilne telefone, što pokazuje podatak da 92 odsto devojčica poseduje mobilne uređaje u poređenju sa 87 odsto dečaka.
 
Izvor: blic.rs