Istraživanja tržišta
10.03.2015.

Virtuelno probanje budućnost šopinga

OGLEDALO - Mobilni telefoni preko kojih dobijate informacije o cenama, digitalni ekrani i video-zidovi koji se konstantno ažuriraju i prikazuju najnovije proizvode, u budućnosti će biti svakodnevni sadržaji u objektima koji će kupcima biti na raspolaganju. Kompanija "Cisco" sprovela je istraživanje o navikama koje su uslovljene novim tehnologijama, u kome je učestvovalo po 1.000 kupaca iz SAD i Ujedinjenog Kraljevstva.
 
- Ključ za preživljavanje maloprodaje jeste da se uvede revolucija onlajn koncepta u radnje i kreiranjem ličnog i emotivnog iskustva koje podstiče kupce na kupovinu - kaže Lisa Fretvel, viši direktor kompanije "Cisco Internet Business Solutions Group".
 
Internet je proizveo „cross-channel” kupovinu koja podrazumeva da se korisnici prebacuju sa jednog kanala na drugi tražeći najbolju ponudu. Kupci koji su učestvovali u istraživanju imali su priliku da stoje ispred ekrana u punoj veličini i virtuelno biraju i probaju odeću.
 
Uticaj onlajn izvora informacija na kupovinu
 
DIGITAL - Oko 19 odsto ispitanika obavilo je kupovinu pod uticajem digitalne „inspiracije”. Video-sadržaje koristi 30 odsto ispitanika da bi se odlučili za kupovinu. Više od 50 odsto ispitanih želi da prilikom kupovine u prodavnici ima i pristup sadržajima na internetu, a 42 odsto njih je zainteresovano za korišćenje video-ekrana ili video-zidova u samoj prodavnici.
 
Izvor: 24 sata