Istraživanja tržišta
11.08.2014.

Kako vas mame? Zbog ovog ste zavisni od brze hrane!

Brza hrana je pošast modernog doba. Sve se više ljudi zbog nedostatka vremena hrani u tim lancima restorana. No, jeste li primetili kako takvi restorani uglavnom imaju pomalo neukusan interijer? Boje nabacane bez smisla, bez stila... Ipak, za njih to sve ima smisla. I smisao je "namamiti" vas!
 
Poenta je da se kod njih "naklopate" i što pre ustupite mesto drugom gladnom čoveku!
 
Niz studija iz područja socijalne psihologije koje je nedavno sažeo New York Times, otkrile su kako samo pomišljanje na fast food restorane ljude čini ubrzanijima i nestrpljivijima te se slabije mogu odupreti želji da uživaju u ukusu te hrane, piše Huffington Post.
 
Takođe, možda ste primetili kako je većina takvih restorana - narandžasta, crvena ili žuta (crvena i žuta kombinacijom daju narandžastu). Crvena podstiče brži rad srca i ubrzava disanje, a narandžasta, kao i crvena boja, podstiče osećaje. Narandžasta boja takođe podstiče apetit. Žuta boja je ona koja najviše privlači pažnju, i najsnažnije deluje na naš um. Dakle, lanci brze hrane koristeći crvenu, narandžastu i žutu boju ohrabruju ljude da žele, jedu brže i time brže oslobađaju mesta za stolom za nove kupce. 
 
Takođe, ono što ovu hranu čini neodoljivom je i pakovanje - praktično i jednostavno.
 
Osim toga, veliku ulogu igra i sam oblik naručivanja prilikom koga se hrana dobija pravo u ruke spremna za konzumaciju, ali i nezaobilazni i popularni "drive-in" koji omogućuje naručivanje bez izlaska iz automobila.
 
Izvor: Dnevno.hr