Istraživanja tržišta
06.08.2014.

10 različitih strategija finansijski uspešnih ljudi

Ali, mnogi od njih uspeh duguju svojim sposobnostima. Ono što mi ne vidimo jeste strast, težak rad, greške, pametno baratanje novcem, ekonomičnost. Pa, u čemu leži njihova tajna?
 
1) SAMO POZITIVNO
 
Okružuju se pozitivnim ljudima i ne gube vreme na negativna osećanja. Gotovo 70 odsto bogatih dnevno gleda televiziju sat ili manje vremena dnevno, a samo šest procenata gleda rijaliti programe.
 
2) ŽRTVOVANJE
 
U početku su se, u većini slučajeva, prilično žvrtvovali. Ali su uspeli da uštede i da investiraju novac u nešto što će doneti novac. Neki od njih koriste stvari dokle god mogu biti upotrebljive. Poznato je da milijarder Voren Bafet vozi automobil dokle god je u stanju da se kotrlja.
 
3) NE TRAĆE VREME NA KUKANJE
 
Ako se nešto loše dogodi, menjaju kurs, prihvataju pouku, uče na greškama, ili pokušavaju da novonastalu situaciju iskoriste u svoju korist.
 
4) VRAĆANJE DUGOVA I ŠEDNJA SU PRIORITET
 
Rukovode se izrekom „dug je zao drug“, i zato gledaju da ne budu u dugovima, jer su onda zavisni od drugog.
 
5) NE TRAŽE KRIVCA
 
Ne okrivljuju državu ili stanje u ekonomiji za svoju situaciju, već preuzimaju na sebe potpunu odgovornost za svoje odluke.
 
6) POSTAVLJAJU DUGOROČNE CILJEVE
 
Umesto da se bace samo na zarađivanje i trošenje novca, prave finansijske planove i dugoročne ciljeve, a potom se drže tih planova.
 
7) NE MISLE DA SVE ZNAJU
 
Čak 86 odsto bogatih voli da čita i veruje da se čovek doživotno obrazuje i da uvek ima nešto da nauči. Pola sata svakog dana 88 odsto njih odvaja za čitanje obrazovnog materijala ili materijala vezanog za posao
 
8) STVARAOCI SU
 
Imaju stalno nove ideje koje mogu biti korisne za opšte dobro. Ne bave se samo konzumiranjem onoga što su drugi proizveli i napravili.
 
9) SVESTRANI SU
 
Čine više nego samo da se pojave u kancelariji, završe posao i odu kući. Imaju široka interesovanja i zadaju sebi razne društvene obaveze. Njih 44 odsto ustaje tri sata pre radnog vremena.
 
10) IMAJU POTREBU DA STVARAJU
 
Više ih raduje sam proces stvaranja nego sama količina zarađenog novca. Novac nije njihov glavni prioritet. Zadovoljstvo izvlače iz toga da svoje klijente i partnere učine zadovoljnim i srećnim. Ne moraju uvek prvi da imaju najnoviji gedžet.
 
 
Izvor: www.zena.blic.rs