Istraživanja tržišta
11.07.2014.

Francuski muškarci obožavaju šoping

Baš kao i Francuskinje, Francuzi su pasionirani potrošači, piše francuski "Parisien". Njihovi jedini evropski konkurenti u šopingu su Nemci. Istraživanje je pokazalo da 70 odsto muškaraca u toj zemlji takođe rado odlazi u šoping. 
 
Norvežani i Belgijanci mnogo manje uživaju u kupovini, njih 35 i 39 odsto, respektivno. 
 
Studija je, takođe, otkrila da Francuzi, što se mode tiče, imaju poverenja u svoju partnerku. Blizu dve trećine ispitanika (65 odsto) izjavilo je da rado prihvata savet svoje partnerke, dok samo četiri odsto njih prati modne časopise. 
 
Međutim, uprkos tome što obožavaju šoping, muškarci u Francuskoj u proseku troše mesečno samo 88 evra za odeću, što je dosta manje u odnosu na Švajcarce (127 evra), Holanđane (108 evra) ili Norvežane (103 evra). 
 
Istraživanje je sprovedeno u aprilu ove godine, na uzorku od 3.500 muškaraca starih od 18 do 49 godina, u Nemačkoj, Francuskoj, Švajcarskoj, Belgiji, Holandiji, Finskoj i Norveškoj. 
 
Izvor: TANJUG