Istraživanja tržišta
11.07.2014.

Kupovina u radnjama četiri puta skuplja nego preko interneta

Istraživanje koje su uradili britanski internet provajder TokTok i Centar za ekonomska i poslovna istraživanja, pokazalo je da su onlajn cene pale za 0,7 procenata u drugom kvartalu 2012. u odnosu na isti period prošle godine, dok su cene u standardnim prodavnicama porasle za 1,6 odsto.
 
Tokom proteklih pet godina cene u internet prodavnicama porasle su za tri, a u klasičnim radnjama za 6,2 procenta. Najveće razlike u ceni zapažene su kod proizvoda kao što su dvd, cd i video igrice.
 
Ili, parfem Ralf Loren Romans, na primer, u radnji košta 70 funti, a preko interneta 46. Kad je reč o igračkama, one su za 180 procenta skuplje u prodavnicama nego ako ih kupujete preko veba. To isto važi i za belu tehniku.
 
Izvor: 24 sata