Istraživanja tržišta
16.06.2014.

Vole da su u trendu: Muškarci obožavaju šoping

Istraživanje koje je nedavno obavila australijska kompanija “Vestfild” pokazalo je da muškarci sve više uživaju u kupovini. Rezultati ankete, čiji je cilj bio da ustanovi navike muškaraca i žena kada je reč o šopingu, pobijaju uvreženo mišljenje da muškarci mrze da obilaze prodavnice.
 
Muškarci odlaze u kupovinu u proseku dva puta nedeljno i potroše više od 1.000 evra godišnje za šoping. Izbirljivi, radije će dati prednost kvalitetu, za koji su spremni da plate više (42 odsto), a njihovi omiljeni brendovi najčešće su vezani za sportske radnje.
 
Prilikom kupovine, muškarci često posežu za internetom – 49 odsto njih da bi proverilo cene, 43 odsto da bi saznalo radno vreme prodavnica, a 33 procenta da bi pronašlo njihovu adresu. Blizu 60 odsto muškaraca priznalo je da pri samom ulasku u prodavnicu znaju da će u njoj nešto kupiti.
 
- Muškarci pridaju sve veću važnost kupovini. Muška moda polako, ali sigurno dostiže žensku – izjavio je za “Dejli mejl” predstavnik “Vestfilda”.
 
Izvor: Tanjug