Istraživanja tržišta
21.05.2014.

Žene zaista ne znaju šta žele

Žene prilikom kupovine isprobavaju četiri puta više odeće nego muškarci. Prilikom svake posete butiku u proseku isprobaju sedam komada odeće, na šta potroše prosečno 22 minuta. Ali žene ne kupe uvek nešto kada idu u kupovinu, dok muškarci skoro svaki put kupe ono što isprobaju.

Neodlučne žene isprobaju 40.000 komada odeće tokom svog života, otkriva nova anketa. Istraživači su ispitivali muškarce i žene o njihovim navikama prilikom kupovine.
 
Žene su priznale da u proseku isprobaju 12 odevnih predmeta prilikom kupovine i da idu u kupovinu otprilike pet puta mesečno. To znači da godišnje isprobaju 720 odevnih predmeta – a za 60 godina samostalne kupovine čak 43.200.
 
 
Iako isprobaju četriri puta više odeće nego muškarci, one u poređenju s muškarcima kupuju dosta manje stvari nego što isprobaju.
 
Studija je otkrila da žene kupuju svaki sedmi odevni predmet koji probaju, dok muškarci kupe dva od tri odevna predmeta koja isprobaju.
 
Mnogi muškarci su rekli da najčešće i pre nego što probaju nešto znaju da će to kupiti. Pored toga, muškarci kada idu u kupovinu, znaju šta tačno traže.
 
Muškarci mesečno idu u kupovinu samo 2,5 puta, što je duplo manje u poređenju sa ženama. Oni prilikom svake kupovine isprobaju u proseku tri odevna predmeta – što znači 90 godišnje, a 5.400 u toku celog života – čak osam puta manje nego žene.
 
Ovo istraživanje potvrđuje teoriju da žene češće posećuju butike i kupuju više.
 
Žene u proseku provedu 22 minuta u kabini za presvlačenje isprobavajući svojih sedam odevnih predmeta, dok muškarci svoja tri odevna predmeta isprobaju za pet minuta.
 
Pored svega toga, žene često na kupovinu gledaju kao na društvenu aktivnost i većina žena voli da ide u kupovinu u pratnji bar jedne prijateljice, dok 85 odsto muškaraca u kupovinu ide samo.
 
 
 
Izvor: www.zena.blic.rs