Šopingom na netu štedite do 50%!
Kupovinom preko onlajn aukcijskih sajtova možete da uštedite i do 50 odsto. U pojedinim slučajevima neke stvari možete da kupite bukvalno za sitniš, budući da se u ponudi mogu naći recimo i „malo korišćene, dobro očuvane” brendirane patike čija je početna cena samo 10 dinara!
 
ŠTEDNJA - O tome koliko su stvari očuvane, naravno, moći ćete da sudite tek ako se zaista odlučite da ih kupite i pritom ne bude nikog drugog koga je privukla ovako primamljiva ponuda.
 
Ponuda aukcijskih sajtova je inače gotovo neograničena budući da se na njima nudi zaista sve - od obuće i odeće, igračaka, tehničke robe, alata, automobila i delova za vozila...
 
Zabranjeno je jedino nuditi oružje, alkohol, duvan, lekove, erotske usluge i igre na sreću.
 
Među najtraženijim stvarima na onlajn aukcijama su pre svega oprema i odeća za decu i bebe.
 
Obući i opremiti novorođenče je za svaku porodicu u današnje vreme veliki trošak. Zato nije čudo što se mnogi novopečeni roditelji odluče da na onlajn aukciji kupe posteljinu za dečji krevet po ceni od 1.350 dinara, umesto da za istu takvu daju više od 3.000 dinara u radnji.
 
Na aukciji se mogu naći i nove nosiljke-kenguri po ceni od 800 do 2.700 dinara, koje u prodavnici koštaju od četiri do 7.000 dinara.
 
Mogu se, međutim, naći stvari i za odrasle po znatno nižim cenama, na primer, zimski kaput umesto 9.000 u radnji, na onlajn aukciji možete platiti svega 3.500 dinara, brendiranu odeću butici iz unutrašnjosti nude po cenama duplo nižim od radnji u Beogradu.
 
Pred zimsku sezonu zanimljiva je i ponuda zimskih guma za automobile. Novi pneumatici mogu da se kupe po ceni koja je i do 1.000 dinara niža od one u prodavnicama, a kome je i to mnogo, može sve četiri zimske gume, doduše polovne, da kupi za 7.000 dinara. U radnji bi za njih morao da izdvoji bar 15.000 dinara.
 
OPREZ - Mada se kupovina na onlajn aukcijskim sajtovima reklamira kao bezbedna, prevara je uvek moguća. Za to je u većini slučajeva odgovoran prodavac, koji, recimo, može da postavi netačan oglas u kojem opis stanja predmeta koji prodaje ne odgovara realnosti. U slučaju da kupac reklamira proizvod, dešava se da pojedini prodavci odbiju da vrate novac koji im je prethodno uplaćen na račun, zbog čega treba izbegavati oglase u kojima se traži uplata pre isporuke.
 
Izvor: 24 sata