
Diesel kampanja za proleće/leto 2016. nudi komentar na našu digitalnu kulturu, sa pratećim sloganima koji se osvrću na atraktivne apsurde
našeg online/offline ponašanja. “Naši svetovi, online i offline, su potpuno stopljeni u jedno”, kaže umetnički direktor Nicola Formichetti. “Digital je sada stvarniji od realnosti! Emojis su postali novi Esperanto, univerzalni jezik koji razumeju milioni!”
“Radili smo sa rediteljsko-fotografskim dvojcem Santiago & Mauricio na snimanju zabavnih, instant video klipova pre tradicionalnih advertajzing fotografija. Vrlo je važno govoriti današnjim jezikom budući da su telefoni i kompjuteri oruđa koja nas povezuju“, kaže Formichetti.
Inspirisan humorističnim aspektom emojisa koji objašnjavaju situacije iz stvarnog života, Diesel je osmislio sopstveni emoji alfabet.
Glavne zvezde kampanje su pevač i glumac Joe Jonas i glumica, pevačica i dizajnerka Kiko Mizuhara, uključujući i Jonasov bend DNCE. Ostatak ekipe čine modeli iz Diesel porodice Sara Cummings i Sang Woo Kim, zavodnici Trevor Signorino i Stav Strashko, koji se identifikuje kao devojka i savršeno oseća u svojoj koži. Učesnici se odlično uklapaju u DIESEL DNA. Na jednom mestu okupile su se različite kulture, ličnosti i pojedinci koje je Formichetti pronašao online. Sloboda je DIESEL ukus i trebalo bi da budete ono što želite.