Kupoholičarske vesti
21.02.2011.

Beogradski sajam | 33. međunarodni sajam turizma u Beogradu

 

Zemlja-partner ovogodišnje manifestacije je Hrvatska, a na Sajmu učestvuje skoro 900 izlagača iz zemlje i sveta. Svoju ponudu predstaviće najpoznatije domaće i inostrane turističke agencije, hotelski lanci, osiguravajuće kuće, različite turističke organizacije. Uz bogatu ponudu aranžmana, koji će se tokom manifestacije prodavati uz uobičajene sajamske popuste, u okviru Sajma turizma ove godine se održava i Sajam vina, drugi po redu, pod nazivom Beo Wine Fair. Važan segment je i do sada najkompletnija ponuda opreme za hotele, restorane, poslastičarnice, kafee i druge ugostiteljske objekte.

 

Svi posetioci koji planiraju da iskoriste "First minute" ponude, većina agencija pripremila je popuste od 10 do 20%, dok se u pojedinim agencijama za pred sezonske aranžmane očekuju i popusti i do 30%.

 

logosajmaturizmaa2

 

Predstavljajući Sajam turizma, koji po tradiciji najavljuje predstojeću letnju turističku sezonu, Nikola Andrić, projekt menadžer, rekao je da se ove godine insistiralo na kvalitetu a ne na kvantitetu i da je u postojećim ekonomskim uslovima i uspeh i podstrek dovođenje dve nove zemlje učesnice – Južnoafričke Republike i Indije. On je naglasio da je veoma značajno i predstavljanje zemlje-partnera, jer je to način da se  svake godine detaljno promoviše po jedna ozbiljna destinacija. Ove godine na Sajmu turizma svoju ponudu predstavljaju 43 zemlje, a najviše pojedinačnih izlagača dolazi iz Hrvatske, Grčke i Turske.

 

Svečano otvaranje 33. međunarodnog sajma turizma je u četvrtak, 24. februara u 11 časova u hali 4 Beogradskog sajma. Radno vreme Sajma turizma u četvrtak, 24. februara je od 10 do 18 časova, u petak i subotu hale su otvorene sat duže, a poslednjeg dana - u nedelju, 27. februara Sajam je otvoren od 10 do 17 časova.

Pojedinačne ulaznice koštaju 300, a karte za grupne posete prodaju se po ceni od 200 dinara.