Dizajn HP prodavnice je prilagođen potrebama kupaca i omogućava im da dožive HP tehnologiju svim čulima i kupuju u jedinstvenom okruženju. Prodavnica je koncipirana tako da omogućava korisnicima da lako pronađu proizvod koji im je potreban, isprobaju ga, uporede sa drugim proizvodima i informišu se o novim uređajima i rešenjima. Takođe, posetioci će prilikom odabira i kupovine proizvoda moći da vide i interaktivne demonstracije HP uređaja, a obučeno i sertifikovano osoblje prodavnice biće na raspolaganju za sve savete i potrebne informacije.
Kompanija Hewlett-Packard je tokom poslednje dve godine predstavila više od 160 novih „HP prodavnica u okviru prodavnice“ u maloprodajnim objektima svojih partnera, čime je ukupan broj HP brendiranih korisničkih zona dostigao blizu 4.000 u regionu Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA). Do sada je u EMEA regionu otvoreno šest HP prodavnica u Moskvi, Londonu, Bukureštu i Africi, a nove prodavnice će, osim u Srbiji, biti otvorene i u Španiji, Češkoj Republici, Kazahstanu i Hrvatskoj.