Kupoholičarske vesti
27.05.2010.

METRO Cash & Carry | Otvaranje novog objekta u Subotici!

U saradnji sa lokalnim vlastima Subotice kompanija METRO Cash & Carry će u maju 2010. godine započeti svoje ulaganje u izgradnju distributivnog centra u tom gradu i doprineti razvoju lokalne zajednice investicijom u vrednosti od 15 miliona evra, izgradnjom infrastrukture, otvaranjem 180 novih radnih mesta i saradnjom sa lokalnim proizvođačima.

Kompanija METRO Cash & Carry, najveća veleprodajna kompanija prisutna u Srbiji, potpisala je u subotičkoj Gradskoj kući 26. maja Protokol o međusobnoj saradnji sa predstavnicima Grada Subotice. Protokolom je predviđeno da se zajedničkim naporima unapredi saradnja Subotice i kompanije METRO koja namerava da dalju ekspanziju na tržištu Srbije započne ulaganjem u distributivni centar u drugom najvećem gradu Vojvodine. Protokol su potpisali gradonačelnik Subotice Saša Vučinić i predsednica Upravnog odbora METRO Cash & Carry Srbija Veronika Puncheva. Gradonačelnik je tom prilikom izrazio da je za Suboticu od izuzetne važnosti što počinju radovi na izgradnji distributivnog centra tako renomirane, svetski poznate kompanije. „Više od godinu dana ozbiljnih prirema za novi odnos prema investitorima, sada donosi konkretan rezultat i očekujemo početak radova već u junu ove godine. Osim finansijskog efekta, ulaganjem oko 15 miliona evra u Suboticu, za sugrađane je možda još važnije zapošljavanje 180 ljudi. Grad Subotica ovom prilikom pokazao je visok nivo spremnosti u privlačenju i animiranju investitora, što će biti najbolja preporuka i budućim partnerima“ rekao je gradonačelnik. Veronika Puncheva izjavila je da će sa investicijom u Subotici, kompanija METRO Cash & Carry otvoriti svoj šesti veleprodajni centar u Srbiji i ponuditi svoje usluge profesionalnim kupcima - trgovcima i ugostiteljima. „Ovo je važan korak u jačanju prisustva kompanije METRO u Vojvodini kao ključnom regionu zemlje. Veoma smo zadovoljni što smo u mogućnosti da u godini punoj izazova investiramo 15 miliona eura i otvorimo 180 novih radnih mesta.” dodala je Puncheva.

Prisutna u Srbiji od 2005. godine, kompanija posluje sa pet distributivnih centara u četiri grada Srbije, zapošljava više od 1.200 ljudi i uložila je preko 100 miliona evra u Srbiju. Kompanija METRO razvila je izuzetno uspešne odnose sa brojnim lokalnim proizvođačima kao i dobavljačima. U Subotici METRO već sarađuje sa 19 proizvođača, a neki od njih su i prozvođači privatnih robnih marki, sa fokusom da se u budućnosti ovaj broj poveća. Saradnja sa kompanijom METRO lokalnoj zajednici donosi prednosti u vidu izgradnje infrastrukture i mogućnosti snabdevanja u savremenom veleprodajnom centru, zapošljavanja lokalne radne snage, i saradnje sa lokalnim dobavljačima koji kroz mrežu METRO distributivnih centara širom sveta mogu da plasiraju svoje proizvode.

Poslovni koncept METRO Cash & Carry fokusiran je na specifične potrebe profesionalnih kupaca koji kupuju u poslovne svrhe, a posebno hotele, restorane i kioske, kao i prehrambene trgovine na malo. Kupovina u distributivnom centru obavlja se isključivo uz posedovanje METRO kartice za kupca koja se izdaje svakom profesionalnom kupcu.

METRO Cash & Carry Srbija započeo je sa poslovanjem u Srbiji početkom 2005. godine. Usledila su otvaranja 5 distributivnih centara i danas kompanija posluje s dva centra u Beogradu (u Krnjači i u Zemunu) i sa po jednim centrom u Kragujevcu, Novom Sadu i Nišu. www.metro.rs

METRO Cash & Carry je prisutan u 29 zemalja sa više od 650 distributivnih centara. Sa više od 100. 000 zaposlenih širom sveta, kompanija je u 2008. godini ostvarila prodaju u iznosu od oko 33,1 milijardi evra. METRO Cash & Carry je prodajna linija METRO Grupe, jedne od najvećih internacionalnih trgovačkih kompanija na svetu. U 2008. godini Grupa je ostvarila prodaju od 68 milijardi evra. Kompanija broji preko 300. 000 zaposlenih, i posluje sa oko 2. 200 centara u 32 zemlje. Snagu METRO Grupe čine prodajne linije koje nezavisno posluju na tržištu: veleprodaje METRO/MAKRO Cash & Carry, Real hipermarketi – maloprodajne trgovine prehrane, Media Markt i Saturn – evropski tržišni lideri specijalizovani za trgovinu na malo medijskim i drugim električnim uređajima i Galeria Kaufhof – moderne robne kuće. Više informacija na: www.metrogroup.de.