Globalni lifestyle brend inspirisan južnom Kalifornijom UGG® predstavio je prazničnu kampanju koja slavi ljude koji podržavaju, inspirišu i prihvataju jedni druge.

Zvezda kampanje je naslednik muzičke ikone Boba Marlija Zigi Marli, njegova supruga i sedmoro dece. Ova živopisna jamajčanska porodica živi u Kaliforniji i čine je kreativci, talentovani muzičari i društveni aktivisti.

Nova globalna kampanja posebno ističe duh darivanja, stoga je UGG® sklopio partnerstvo sa humanitarnom neprofitnom organizacijom Zigija Marlija U.R.G.E. (Unlimited Resources Giving Enlightenment), koja pomaže ugroženoj deci, ženama i zajednicama, kao i sa organizacijom HOLA (Heart of Los Angeles), koja mladima pruža besplatne edukativne, umetničke i sportske programe, ohrabruje ih da se školuju i razviju svoj pun potencijal.

“Praznike bi trebalo da provedemo sa porodicom i onima koje volimo. Sa Zigijem i ostatkom porodice Marli u glavnoj ulozi, naša novogodišnja kampanja slavi važnost i lepotu porodice, ljubavi i magije koju donose praznici.”

–Andrea O’Donel, predsednik, Fashion Lifestyle, Deckers Brands

 Kampanju je fotografisala svetski poznata umetnica Denijel Levit u istorijskoj Gesner Wave House, koja savršeno oslikava eklektični stil porodice Marli i korene brenda UGG®.

Modele iz nove UGG® kolekcije možete pronaći u multibrend prodavnicama Fashion&Friends u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.