FASHION COMPANY GRUPA osvaja tržište Bosne i Hercegovine

FASHION COMPANY GRUPA, najveći modni retailer u regionu Jugoistočne Evrope, otvaranjem 6 maloprodajnih objekata u novom šoping molu DELTA PLANET u Banja Luci, počinje ekspanziju na tržišre Republike Bosne I Hercegovine. Reč je najprestižnijim brendovima urbane mode među koje spadaju Guess, Replay, Calvin Klein jeans, Superdry i Tommy Hilfiger. Centralno mesto zauzima multibrend concept store, FASHION&FRIENDS.

1. FASHION&FRIENDS

Najpoznatiji multibrand koncept store na Balkanu, FASHION&FRIENDS, otvorio je svoju prvu premium prodavnicu u prestonici Republike Srpske , koja se prostire na 540 kvadrata, sa ponudom od skoro 30 urbanih svetski poznatih brendova poput Calvin Klein, Camper, Cesare Paciotti, Colors of California, Diesel, Dstrezzed, G-Star, Guess, Inuikii, Liu Jo, Premiata, Philippe Model, Replay, Scotch&Soda, Steve Madden, Superdry, Tommy Hilfiger i Ugg.
 

2. TOMMY HILFIGER

Prodavnica se prostire na 220 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept Tommy Hilfiger, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom završnicom i svetlom, prozračnom estetikom. Enterijer se oslanja na nautički način života – jedna od najdugovečnijih inspiracija čuvenog dizajnera. U ponudi nove prodavnice nalaze se prolećne muške i ženske kolekcije, aksesoar, obuća.

3. CALVIN KLEIN JEANS

Ljubitelje njujorške minimalističke modne scene obradovaće vest da je CALVIN KLEIN JEANS na 130 kvadrata ponudio svoje najuspešnije jeans i underwear kolekcije. Brend koji pomera granice smelim dizajnom i provokativnim kampanjama  poslednje 4 decenije, ponudio je atraktivne komade.

4. SUPERDRY

Prepoznat širom sveta, britanski brend SUPERDRY koji  odlikuju autentična starinska pranja, jedinstveni vintažni detalji, ručno izrađena grafika i prilagođeni raznovrsni stil predstavio je svoju ponudu na 160 kvadrata u banjalučkom Delta planetu.

5. REPLAY

Italijanski modni brend Replay koji preko 3 decenije predstavlja sinonim za kvalitet, inovaciju i diktiranje trendova u svetu jeans-a, na 120 kvadrata donosi mušku I žensku kolekciju za jesen/zima 2018 uključujući i obuću i aksesoar. Koncept i dizajn radnje prate globalne smernice ovog brenda, koji je snažno fokusiran na kontakt sa prirodom i emocije.
 
6. GUESS

Američki modni brend GUESS koji je uneo seksualnu revoluciju u jeans 80-tih godina i koji nastavlja dominaciju na ženskoj modni sceni, na 220 kvadrata je ponudio najnovije kreacije za pripadnice nežnijeg pola, kolaborativnu kolekciju J BALVIN.