RODA TRGOVAČKI LANAC SA NAJNIŽIM CENAMA PROIZVODA NA TRŽIŠTU
	 
	Beograd, 15.5.2014 – Povodom 20 godina poslovanja brenda Roda, kompanija 
	 
	Mercator–S započela je dugoročan projekat realizacije nove cenovne politike u svim 
	 
	Roda maloprodajnim objektima. Za 300 najprodavanijih artikala garantuju se najniže 
	 
	redovne cene, za koje će, ukoliko potrošač isti proizvod pronađe po jeftinijoj ceni kod 
	 
	top 5 trgovačkih lanaca (Maxi, Tempo, IDEA, DIS, Univerexport), vratiti razliku u ceni. 
	 
	Izjava direktorke društva Mercator–S Stanke Pejanović: „Punih 20 godina imperativ 
	 
	u našem poslovanju su konkurentne maloprodajne cene i ponuda usklađena sa potrebama 
	 
	kupaca, tako da svoje poslovanje prilagođavamo ovom cilju. Rezerve tražimo u odgovornom 
	 
	ponašanju i pred potrošače sada izlazimo sa novom cenovnom politikom i projektom 
	 
	Garantovano najniže cene za 300 najprodavanijih proizvoda. U vremenu kada potrošači sve 
	 
	racionalnije troše svoj novac, omogućili smo im da svaki dan kupuju po najpristupačnijim 
	 
	cenama.“
	 
	Pored sniženih cena, potrošačima sa Pika karticom, prvom i jedinom trgovačkom karticom 
	 
	u regiji sa oko 2 miliona koristika, omogućeno je da kupuju na odloženo plaćanje ceo 
	 
	asortiman, do 12 rata, bez kamate. Najniži iznos rate iznosi 1.000 dinara, dok je minimalan 
	 
	iznos za kupovinu na rate 2.000 dinara i nema drugih ograničenja prilikom kupovine za preko 
	 
	350.000 korisnika Pika kartice u zemlji. 
	 
	Roda je u sklopu nove cenovne politike snizila cene na ceo asortiman u Megamarketima 
	 
	i Cash&Carry objektima i popust od 10% sa kase u ovim trgovinama preselila na police. 
	 
	Potrošačima je na taj način direktno prikazano koliko štede. Nove snižene cene prilagođene 
	 
	su i u Roda Supermarketima i Marketima. Ova politika cena zajedno sa 300 proizvoda za 
	 
	koje Roda u svim objektima garantuje najniže redovne cene na tržištu trgovačkih lanaca, 
	 
	doneće korist potrošačima koji za svoj novac žele najbolje cene. Istovremeno, promena cena 
	 
	neće uticati na kvalitet Rodine ponude i usluga koji će se i dalje razvijati. U segmentu usluga 
	 
	Roda zadržava dosadašnji nivo kvaliteta, komfor prilikom kupovine i najpovoljnije uslove za 
	 
	plaćanje.