string(4) "page"
Sigurna kupovina - uz svaku kupovinu, dostavljamo Vam novi fiskalni račun sa QR kodom!
Brza dostava do Vaših vrata!
BESPLATNA dostava za iznose preko 1.000 din! Ukoliko poručite ispod tog iznosa, cena dostave je samo 250 din.
Rok isporuke
DOSTAVA za 24-48h radnim danima, u celoj Srbiji!
Plaćanje je moguće: pouzećem, karticama i na račun u banci.
Za sve iznose preko 3.000 din, moguće je platiti karticama Bance Intesa na 6 rata!
Telefon za porudžbine: 011 655 8 655
Ovaj stalak će Vam pomoći da pregledno sortirate kancelarijski materijal.
Uz njegovu pomoc možete uživati u čistoj i urednoj radnoj površini.
Izrađen je od plastike, te je stabilan je i izdržljiv.
Sa ovim organizatorom možete poboljšati radnu efikasnost i uštedeti prostor.
Karakteristike:
Radnim danima od 8 do 21h
Vikendom od 9 do 21h
0-24h i vikendom i praznicima
Proizvode platite kuriru
prilikom preuzimanja ili
platnom karticom na sajtu
Za sve informacije pozovite
tel: 011 655 8 655
Uvoznik: KUDA U KUPOVINU DOO
Vrsta proizvoda: Kancelarijski pribor
Naziv proizvoda: Organizator za kancelarijski materijal – Office file holder
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka.
Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude, ali ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.
Sve cene na sajtu su prikazane sa uračunatim PDV-om.