Nekoliko dobronamernih saveta o novcu
Najbolje ponude su za nove klijente
 
Bankarstvo je konstantna bitka za klijente. Ako tragate za najboljim mogućnostima, moraćete da se prebacite na novi produkt. Za to postoji jednostavan razlog – mnoge banke imaju timove koju su plaćeni na osnovu toga koliko novih bankovnih računa ima. Takođe tu je tim koji se brine o postojećim klijentima koji žele da generišu što veći profit, i oni su manje darežljivi.
 
Budite iskreni sami sa sobom i fokusirajte se na dugoročne vrednosti
 
Mnogi ljudi ostaju dugo sa novim proizvodima jer im je “naporno” da se prebacuju sa jednog produkta na drugi svake godine. Birajte proizvode koji su bazirani na dugoročnim vrednostima, a ne na trenutnim najboljim ponudama.
 
Svi troše više novca kada je na kartici, uključujući i vas
 
Tako kažu mnoga istraživanja, i iskustva. Da bi troškove držali pod kontrolom, nosite sa sobom samo jednu karticu (ako ih imate više), i uključite opciu da vam stiže poruka koliko ste potrošili tog dana. Takođe, možete nositi sa sobom i keš, ako vam je tako lakše da kontrolišete novac.
 
Ne vičite na onog ko je zadužen za komunikaciju sa klijentima
 
…Niti je dobro plaćen za to što radi, a što je važnije, nije kriv za to što se dešava. Bolja strategija je da budete ljubazni sa čovekom iz call centra. Taj čovek podnosi izveštaj nadređenom, a što ste ljubazniji to ćete lakše doći do rešenja.
 
Samo zato što banka kaže da možete da imate, ne znači da to možete da priuštite
 
Kada banka računa da li nešto možete sebi da priuštite (na primer da vam odobri kredit), ima jednostavne parametre. Banka želi da bude sigurna da ćete platiti svoj mesečni dug. Ali, ne uzima u obzir neke vaše druge troškove. Zato je bolje da sami uzmete sve mogućnosti ali i troškove u obzir.
 
Ako ne razumete ponudu, nemojte kupovati
 
Setite se loše situacije onih koji imaju kredite u švajcarcima, ili ugovora “sa sitnim slovima” koje niko ne čita. Nikada nemojte da se plašite da postavljate pitanja za koja mislite da su glupa, i trebalo bi da izbegnete sve što ne razumete. Složenost je neprijatelj transparentnosti i obično neprijatelj kupaca, prenosi bizlife.
 
Izvor: srbijadanas.com