Kupoholičarske vesti
16.04.2010.

Centar za zaštitu potrošača

 

Već tri nedelje, Centar za zaštitu potrošača prima prijave i pozive nezadovoljnih građana. Trećina slučajeva već je rešena. Potrošači se najčešće žale na neispravne tehničke proizvode, nepoštovanje garancije, nejasne ugovore i nerazumljive račune.

Izjava Vesne Novaković

Zaposleni prime oko 30 poziva dnevno, a do sada su podneli 250 prijava. Od početka rada centra primljeno je više od 350 poziva. Prosečan razgovor traje između pet i 15 minuta. Polovina poziva je iz Beograda, četvrtina iz Vojvodine, a isto toliko iz centralne Srbije.

"Osnovna ideja ovog Centra je da potrošači na jednom mestu završe svoj problem. U ovom odeljenju potrošači se ne upućuju na druge nadležne institucije, već zaposleni preuzimaju problem ili prijavu i prosleđuju tamo gde se to može rešiti", rekla je načelnice Odeljenja za zaštitu potrošača, Vesna Novaković.

Potrošači uglavnom ne znaju svoja prava, a najčešće se javljaju penzioneri. Kako kaže Dušica Đorđević iz Centra za zaštitu potrošača, vrlo su iznenađeni da problem koji su prijavili biva rešen, i da ne moraju da se obraćaju većem broju institucija.

U drugoj polovini aprila, studenti završne godine prava, pomagaće potrošačima da reše svoje probleme.

Kontakt centar radi od 10 do 14 časova, a besplatan poziv na broj 0800-103-104 mnogima će olakšati život.

 

Izvor: RTS