Istraživanja tržišta
29.03.2018.

Ekskluzivno: Vero uvodi nov koncept u beogradske markete

Veropoulos Srbija, deo grčke kompanije Vero S.A. uskoro donosi nove investicije na srpsko tržište maloprodaje modernizacijom prodajne mreže, saopštili su iz trgovačke kompanije.

Kako navode iz Veropoulosa, u skladu sa aktuelnim svetskim trendovima, kompanija Veropoulos d.o.o. modernizovaće mrežu svojih marketa u Beogradu, a započeće sa objektom Vero 1. koji se nalazi u ulici Bulevar Milutina Milankovića 86a. 
Potrošačima će biti predstavljen novi koncept radnje sa unapređenim sadržajima u kategoriji “Fresh” (voće i povrće), redizajniranom mesarom, delikatesima, gotovim jelima, pekarom...Novi izgled radnje pratiće svetske trendove i podsećaće na koncept marketa na inostranim tržištima. Radovi na modernizaciji započeće u aprilu 2018. godine, a završetak radova očekuje se u drugoj polovini tekuće godine. Investicija kompanije Veropoulos u modernizaciju Vero 1 marketa iznosiće 3,5 miliona evra.

Rad na dizajnu i novom konceptu radnje poveren je kompaniji Schweitzer, jednoj od vodećih svetskih kompanija u trgovačkoj industriji sa preko 1.000 zaposlenih. U portfoliju kompanije nalazi se rad na globalnom nivou sa brendovima kao što su Carrefour, Spar, Metro, Emporio Armani, Burberry, Giorgio Armani, Ralph Lauren, Intersport, Lindt, Max Mara, Nike, Ovs, Swatch, Benetton, Victoria Secret i drugi. 
Razvijanje novih rešenja, stvaranje inspirativnih svetova za kupovinu i izgradnju uspešnih prodavnica - osnov je poslovanja kompanije Schweitzer, što ističe značaj zajedničke saradnje sa internacionalnom kompanijom kao što je Veropoulos. Veropoulos je u Srbiji prisutan od kraja 2002. godine otvaranjem prvog Super Vero marketa na Novom Beogradu koji se prostire na više od 2.000 kvadrata prodajnog prostora. 

Od 2016. godine Veropoulos je proširio svoje poslovanje na našem tržištu
otvaranjem robnih kuća Jumbo koje se nalaze na četiri lokacije u gradu. 

Izvor: retail.com