Istraživanja tržišta
06.06.2014.

Korisnici prošle godine potrošili 16 milijardi dolara na mobilne igre

Prema izvešaju IHS Technology & App Annie, igre su najveća kategorija, i u nju ne spadaju aplikacije. Ljudi su prošle godine potrošili čak 34 milijarde dolara na preuzimanje igara za svoj računar ili pak konzole Xbox i PlayStation. Potrošnja na mobilne igre iznosila je 16 milijarde dolara, što je skoro tri puta više u odnosu na potrošnju u 2012 godini.
 
 
Sve u svemu, za ovaj rast potrošnje na digitalne filmove, igre i aplikacije u 2013 godini dobrim delom zaslužne su mobilne aplikacije na koje ljudi sada troše 2,3 puta više nego 2012 godine.
 
Potrošnja na online filmove takođe je porasla za 21 posto, a izveštaj navodi YouTube kao najpopularniju aplikaciju za gledanje videa u 2013 godini, iza njega slede Netflix i Baidu Video.
 
 
Isto tako, izveštaj navodi da je potrošnja na digitalne muzičke aplikacije porasla za čak 77 posto u prošloj godini. Pandora i druge glazbene usluge predvodile su rast sa velikim rastom prihoda od oglašavanja. Muzičke usluge koje se temelje na modelu pretplate bile su glavni inicijator rasta online muzike u 2013 godini, a aplikacije su bile ključni način za isporuku tih usluga. Shazam je muzička aplikacija koja se najviše preuzimala u 2013 godini dok su korisnici najviše trošili na Pandora.
 
 
Izvor: www.onlinetrziste.com