UGG PREDSTAVLJA PROLEĆE/LETO 2017

Prepoznatljivi brend slavi svoje nasleđe kroz raznoliku ekipu eklektičnih pojedinaca iz Kalifornije. 

Ovog proleća brend UGG®, osnovan u Kaliforniji, pokrenuo je globalnu kampanju čiji su koreni u njenom nasleđu. Prigodno nazvana ,,Prava”,nova kampanja prikazuje grupu stanovnika Kalifornije koji izražavaju različitost, duh i osnovne vrednosti brenda. Kao i UGG®, ovi umetnici, muzičari, surferi, stvaraoci i ekscentricisu provokativni, progresivni, slobodnog duha, senzualni, optimistični i srdačni.

UGG grupa
Inspirisana plažama, planinama i prepoznatljivom arhitekturom Kalifornije, kampanja govori o 11 jedinstvenih pojedinaca koji lično i kolektivno predstavljaju duh brenda UGG®. Ekipu čine:

•    Tasija van Ri: Američka umetnica i fotograf, Tasija navodi Sali Mani Frančesku Vudmankao svoju inspiraciju. Njen rad istražuje odnos između mode i identiteta kroz objektiv romantike i bliskosti.

•    Warm Brew:Rej Rajt, Manu Li i Serk Splif čine rep grupu Warm Brew iz Los Anđelesa. Ova grupa koristi rep da izrazi svoje jedinstveno vaspitanje sa Zapadne obale i da promoviše autentičnost umesto fasade. 

•    Hanalej Reponti: Rođena u Francuskoj Polineziji, Hanalej je naučila da pliva pre nego što je prohodala.Otkako je započela svoju karijeru kao profesionalni surfer, ona najveći deo svog vremena provodi u surfovanju i vođenju uspešne linije opreme za surfovanje.

•    Sake Patrik: Sake je švedsko-japanski surfer rođen u San Francisku a odrastao u Japanu. S obzirom na to da je proveo mnogo godina putujući po svetu kao takmičar u surfovanju, on smatra Havaje, Australiju, Indoneziju i Kaliforniju, gde trenutno živi, svojim domom. 

•    Alejli Mej: Stil blogerke Alejli je kul mešavina uličnog grandža i avangarde. Ona predstavlja snagu kreativne energije i primer je jake i nezavisne urbane devojke sa Zapadne obale.

•    Kolin Hajdeman:Kolin je provela svoj život putujući svetom od Bangkoka, preko Njujorka i Londona, do Pariza. Sada zove južnu Kaliforniju svojim domom i posvećuje svoje vreme borbi protiv ejdžizma. 

•    Jasmina Džons: Kantautor Jasmina živi na relaciji Džošua Tri (u kući u pustinji koju je sama napravila) – Venis Bič (na vintidž ribarskom brodiću iz sedamdesetih). Ona prkosi statusu kvo svojim slobodnim načinom života.

•    Hejden MekKena: Rođen i odrastao u Veneciji, Hejden provodi svoje vreme surfujući i vozeći skejt po Los Anđelesu. Kul bez mnogo truda i opušten, on je ,,inventar” u istorijskom skejt parku Venis Biča. 

•    Danijel Hajvner: Odrastajući u Long Biču, Danijel pronalazi stabilnost i mir u surfovanju, skejtbordingu, snoubordingu i borilačkim veštinama. Hrabar i avanturističkog duha, on napreduje uz slobodu i radost života.

Kampanja UGG® je nastala pod kreativnim rukovodstvom Džesa Velsa,a režirao ju je kalifornijski režiser i snimatelj Kauai Moliterno, rođen u Brazilu, dok je za fotografiju bio zadužen Frederik Ojerbah, za kostime stilista Kejt Rut, a za frizuru i šminku Džio Kampora.

,,Kampanja u 2017. slavi različitost i duh kalifornijskog životnog stila, ”kažeAndrea O’Donel, generalni direktor brenda UGG®. ,,UGG grupa je eklektična grupa ljudi koji predstavljaju naše vrednosti i nasleđe. Pričajući njihove priče, mi pričamo svoje.”

Kolekcija proleće/leto 2017. brenda UGG dostupna je u multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.