Kupoholičarske vesti
04.11.2015.

Međunarodna GUESS nagrada za posvećenost brendu u ruke

Fashion Company, najveći regionalni modni retailer, na nedavno održanom 
REM Meetingu u Barseloni, dobio prestižnu nagradu od kompanije GUESS inc za posvećenost brendu.
 
Nagrada je dodeljena za izuzetnu posvećenost američkom brendu GUESS i odnosi se na kompletan imidž, predstavljanje i rezultate brenda koje je Fashion company kao generalni distributer izgradio na tržištima u regionu - Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Makedoniji. Nagrada je još značajnija imajući u vidu ekonomske uslove u kojima kompanija posluje, što je i naznačeno prilikom uvodnog govora.  
 
„Zadovoljstvo je biti deo slike koja kreira bolji imidž naše kompanije u inostranstvu. Fashion Company kao okosnicu svojih aktivnosti upravo ima promociju potencijala kompanije ino partnerima, te nam nije bilo teško da prepoznamo važnost komercijalne i marketinške podrške Guess brendu koja ima za cilj dalji razvoj aktivnosti u regionu. Ovo je primer i način da i institucionalno pružimo podstrek svim menadžerima Fashion Company da nalaze nove inicijative koje će nas u najpozitivnijem svetlu predstaviti drugim tržištima“, izjavio je Draško Babić, generalni direktor Fashion Company.
 
Guess prodajnu mrežu zahvaljujući generalnom distributeru brenda Fashion Company čine monobrand radnje u Srbiji, Crnoj Gori i Hrvatskoj, dok se Guess kolekcije prodaju i u multibrand radnjama Fashion&Friends u Beogradu, Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu, Podgorici, Budvi, Skoplju, Splitu, Rijeci i Zagrebu.