Istraživanja tržišta
14.07.2014.

Vlasnici smart telefona više kupuju onlajn

Prema ovom istraživanju, 40 odsto korisnika/ca mobilnih telefona povezuje se na internet pre ustajanja iz kreveta.
 
Istraživanje koje je sprovedeno u saradnji sa Future studies institutom u Kopenhagenu, nazvano ''Uvid u kupovne navike potrošača“, oslanja se na podatke prikupljene u SAD, tokom 2012. godine.
 
U njemu se navodi da četiri od 10 korisnika/ca pametnih telefona uređaje koristi za obavljenje manjih transakcija, skeniranje kodova proizvoda ili prikupljanje promotivnih kupona.
 
Takođe, konstantan porast upotrebe aplikacija za kupovinu počinje da menja navike potrošača, a novi vid kupovine koji predstavlja spajanje klasične kupovine sa onlajn segmentom nazvan je in-lajn kupovina.
 
Onlajn kupovina predstavlja fenomen koji su stvorili sami potrošači u želji da spoje najbolje strane kupovine u prodavnicama i onlajn ekvivalentima.
 
Korisnici žele da vide, osete i probaju proizvode, a da istovremeno imaju pristup informacijama o tom proizvodu i cenama sličnih proizvoda, a sve to bez čekanja u redovima prilikom kupovine.
 
- Korisnici žele aplikacije koje kupovinu čine jednostavnijom isto kao što žele pristup internetu bilo kad i bilo gde. Oni žele mogućnost da kupuju čim se ukaže potreba. Trgovci treba da razumeju i ispune ovu potrebu ako žele da budu uspešni u godinama pred nama - rekao je šef istraživanja u Erikson KonzjumerLab Majkl Bjorn.
 
Izvor: 24 sata