Istraživanja tržišta

Istraživanja tržišta

23.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Samo za najvažnije životne potrebe prosečnoj porodici u Srbiji potrebno je najmanje 120.000 dinara, dvaput više od prosečne potrošačke korpe za domaćinstvo. Tako pokazuje računica Nacionalne organizacije potrošača Srbije, a znaju i naši džepovi, piše novosadski "Dnevnik".
23.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Skoro 63 odsto mladih u Velikoj Britaniji je uskratilo sebi osnovne potrebe da bi mogli što češće da kupuju garderobu i idu kod kozmetičara.
22.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Fizičko održavanje ravnoteže preslikava se u promišljenije odluke, a to znači da će kupci odvagati mogućnosti i kupiti proizvod koji nije najjeftiniji ni najskuplji.
19.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Za svaku kupovinu potrebni su novac, vreme i energija – izdvajanje vremena posle posla, čekanje u redu za podizanje novca, obilaženje većeg broja mesta u potrazi za dobrom ponudom, rešavanje problema prevoza kupljenih stvari.
18.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Ako ste tužni treba da idete u šoping. Bar tako savjetuju naučnici koji kažu da kupovina ljude čini srećnijim, jer daje osjećaj kontrole i pojačava motivaciju.  
17.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Potrošači su počeli sve racionalnije da se ponašaju i da idu isključivo u planirane kupovine, sa spiskom u ruci i unapred isplaniranom količinom novca za trošak.
17.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Uverite se sami! 
16.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Iako većina to nikada ne bi priznala svojoj partenrki, istina je da muškarci uopšte nisu gadljivi na odlazak u kupovinu novih stvari.
12.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Asocijacija potrošača Srbije (APOS) sprovela je istraživanje o potrošačkim navikama građanki i građana Srbije, a rezultati pokazuju da je moguće uštedeti čak do 37% ukoliko pametno kupujete hranu i namirnice.  
11.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Trgovina i usluge sve bržim koracima sele se u onlajn prostor, što kompanijama donosi uštede, a potrošačima komforniju kupovinu.
10.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Najnovija naučna istraživanja pokazuju da žene godišnje provedu 16 dana, a tokom celog života čak 8 godina u šopingu!
10.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Koliko god da šoping oslobađa od stresa i blagotvorno deluje na psihu, toliko može biti i stresan kad se vratite kući.
09.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Bezbrižno razgledanje izloga i šetnja po prodavnicama pozitivno utiče na zdravlje, pokazalo je istraživanje stručnjaka sa Tajvana. Osobe koje uživaju u šopingu duže žive, a ova razonoda naročito pogoduje muškarcima.
07.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Novo istraživanje o ženama i šopingu donosi neka zanimljiva saznanja. Naučnici tvrde da žene godišnje u šopingu prošetaju gotovo osam maratona.
06.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Po količini novca koju mesečno izdvajamo na hranu možemo da se poredimo jedino sa žiteljima Kenije i Nigerije. Bolji standard, čini se, imaju skoro sve države bivšeg Sovjetskog Saveza, Južna Afrika, Gvatemala i Indija.
06.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Najveći broj građanki i građana Srbije za kulturu može da izdvoji do 2.000 dinara mesečno. Međutim, čak i kada im se ponudi besplatan kulturni sadržaj, većina radije ostaje kod kuće uz TV ili novac troši na neke druge aktivnosti.  
06.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Globalna digitalna potrošnja na filmove, igre i mobilne aplikacije porasla je u 2013 godini za 30% tačnije, sa 44 milijarde dolara u 2012 na 57 milijardi dolara u prošloj godini.
06.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Ipak, šoping!
05.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Uvek skockana od glave do pete, sa odećom sa koje je tek skinuta etiketa „Zare", „Manga", „Teli Vejla", „Doroti Perkins". Jeftinije od „Diora" ili „Versaćea", ali pomaže da se bude u trendu.
04.
Jun
2014
Istraživanja tržišta
Beograd - Potrošači u Srbiji smatraju da je i dalje veliki problem odsustvo efikasnih mehanizama koji bi obezbedili sprovođenje Zakona o zaštiti potrošača, a najveći problem u zaštiti njihovih prava je bezbednost hrane i pića, rečeno je danas na predstavljanju rezultata projekta Potrošačko savetovalište.  
31.
May
2014
Istraživanja tržišta
Skoro 63% kupovine kupci nisu planirali pre ulaska u prodajno mesto. Znate li koliki je tačan procenat izgubljene prodaje, odnosno koji procenat potencijalnih kupaca napušta prodajno mesto bez obavljene kupovine i koji su uzroci?