Istraživanja tržišta
28.07.2015.

Kupovina u radnjama četiri puta skuplja nego preko interneta

Takođe, onlajn prodavnice zabeležile su najniži nivo poskupljenja u poslednjih pet godina zbog nižih cena i veće konkurencije.
 
Istraživanje koje su uradili britanski internet provajder TokTok i Centar za ekonomska i poslovna istraživanja, pokazalo je da su onlajn cene pale za 0,7 procenata u drugom kvartalu 2012. godine u odnosu na isti period prošle godine, dok su cene u standardnim prodavnicama porasle za 1,6 odsto.
 
Tokom proteklih pet godina cene u internet prodavnicama porasle su za tri, a u klasičnim radnjama za 6,2 procenta.
 
Najveće razlike u ceni zapažene su kod proizvoda kao što su dvd-jevi, cd-ovi i video igrice. Ili, parfem Ralf Loren Romans, na primer, u radnji košta 70 funti, a preko interneta 46.
 
Kad je reč o igračkama, one su za 180 procenta skuplje u prodavnicama nego ako ih kupujete preko veba. To isto važi i za belu tehniku, gde je najveća razlika zabeležena kod mašine za sudove “Zanusi”, koja u radnji košta 330, a preko sajta “appliances.co.uk” cena joj je 237 evra.
 
Izvor: blic.rs