Istraživanja tržišta
06.06.2014.

Šoping ili seks?

Najnovije američko istraživanje pokazalo je da žene vole šoping kao i seks, možda čak i više. Dakle, merene su emocionalne reakcije u mozgu kod žena na seksualan/erotski sadržaj i na sniženja u buticima. Rezultati su bili gotovo identični. Engleski naučnici takođe su se upustili u slično istraživanje, u kojem je učestvovalo 1300 žena. Nakon četiri godine anketa i analiza došli su do zaključka da čak 62% žena, birajući između šopinga i seksa, izabere prvu opciju.

Više od polovine žena radije bira čak i običan odlazak u prodavnicu. Začuđujući je to podatak s obzirom da žene, za razliku od muškaraca, u seksualni odnos ulaze sa mnogo emocija. Stoga, nameće se zaključak da žene i kupuju sa emocijama. Zanimljivo, nije čak ni bitno kakav im je seksualni život. I žene koje su svoj seksualni život ocenile sjajnim i one koje misle da bi isti mogao biti puno uzbudljiviji, prednost su dale kupovini. Tako se tu postavljaju neka druga pitanja, možda podloga za nova istraživanja.
 
Podsetimo se, neka istraživanja su pokazala da odlazak u kupovinu može izazvati zavisnost, i to mnogo češće kod žena. Zašto je to tako? Verovatno je razlog neki emocionalni problem. Naime, žene u šopingu traže neku vrstu utehe, zadovoljavaju neku emocionalnu želju, nešto što im nedostaje, a to ne mora biti nužno dobar seks.
 
Izvor: Medias.rs