Dešavanja & Promocije
15.09.2017.

TOMMY HILFIGER OTVORIO SVOJU NAJVEĆU PRODAVNICU U BEOGRADU

BEOGRAD (15.09.2017.) – Tommy Hilfiger, u vlasništvuPVH Corp. [NYSE: PVH],otvorio je svoju četvrtu Tommy Hilfiger prodavnicu u Srbiji.Lociran u novootvorenom RAJIĆEVA Shopping centru u srcu prestonice, u pitanju je drugi prodajni objekat u Beogradu i poslednji dodatak rastućem globalnom portfoliju Tommy Hilfiger radnji. Prodavnicom upravlja Fashion Company, regionalni franšizni partner Tommy Hilfiger.
 
Prodavnica se prostire na 166 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept Tommy Hilfiger, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom završnicom i svetlom, prozračnom estetikom. Enterijer se oslanja na nautički način života – jedna od najdugovečnijih inspiracija čuvenog dizajnera. Nameštaj je načinjen od nerđajućeg čelika, orahovog drveta visokog sjaja u beloj boji, sa akcentima u prepoznatljivim nijansama iz palete brenda – crvenoj, plavoj i beloj.
 
Globalnu prodajni mrežu čini preko 1,800 TOMMY HILFIGERprodavnica u preko 100 zemalja širom sveta uključujući globalne flagship lokacije: Fifth Avenue -Njujork; Brompton Road - London; Omotesando - Tokio; Regent Street - London i Schadowstraße - Dizeldorf. Anchor radnje se nalaze u gradovima kao što su Amsterdam, Peking, Berlin, Kan, Keln, Dablin, Firenca,  Frankfurt, Hamburg, Helsinki, Hong Kong, Istanbul, Lima, Luksemburg, Madrid, Mexico City, Majami, Milano, Moskva, Mumbai, Minhen, Njujork, Osaka, Panama City, Punta del Este, Santiago, São Paulo, Seul, Šangaj, Singapur, Sidnej, Beč i Cirih.
 
U znak svečanog otvaranja, Tommy Hilfiger priređuje ekskluzivni koktel 28. septembra. Mediji, posebno birani gosti i influenseri su pozvani da uživaju u performansu popularnog DJ. U ponudi nove prodavnice nalaze se jesenje muške i ženske kolekcije, aksesoar, obuća, kao i linije HILFIGER DENIM i nova TommyXGigi kolaborativna kolekcija inspirisana dizajnerovom ljubavlju prema rok muzici, uz dašak neizbežnog glamura i nostalgije. 
 
Prijatelji i pratioci brenda su pozvani da učestvuju u konverzaciji na društvenim mrežama koristeći #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.
 
# # #
 
Tommy Hilfiger
Sa brend portfoliom koji uključuje kolekcijeTOMMY HILFIGERiHILFIGER DENIM, Tommy Hilfiger je jedna od najpriznatijih premium dizajnerskih lifestyle grupa. Fokusira se na dizajn i marketing svečane i casual garderobe za muškarce, kao i kolekcije za dame i decu, jeans linije, donji veš, obuću i aksesoar. Kroz saradnju sa licenciranim partnerima, Tommy Hilfiger nudi savremene lifestyle proizvode kao što su naočari, satovi, kozmetika, atletsku opremu za golf i plivanje, čarape, sitne proizvode od kože, kao i kofere i pokućstvo. HILFIGER DENIM proizvodna linija je sačinjena od jeans i casual garderobe, obuće i aksesoara za muškarce i žene, kao i pratećeg aksesoara i kozmetike. Roba pod etiketama TOMMY HILFIGER iHILFIGER DENIM brandova je dostupna preko globalne mreže specijalizovanih prodavnica, ali i online tommy.com.
 
PVH Corp.
Sa istorijom dugom preko 135 years, PVH je lider među rastućim brendovima sa bogatim američkim nasleđem i jedna od najvećih apparel kompanija na svetu. Ima mrežu od 35,000 prodajnih objekata u preko 40 zemaljla sa godišnjom zaradom od preko 8 milijardi dolara. U vlasništvu su iconic brendovi kao što su CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*,Warner’s,OlgaiTrue&Co.i tržište različite robe pod ovim i drugim nacionalno i internacionalno poznatim i licenciranim brendovima.
 
*The Speedo brand je licenciran za područje Severne Amerike i Kariba od kompanije Speedo International, Limited.
 
Fashion Company
Fashion Company je najveća regionalna kompanija koja se bavi modom i modnom maloprodajom i veleprodajom sa preko 90 svojih maloprodajnih mesta u Srbiji i regionu (Crna Gora, Makedonija, Hrvatska). Brendovi koje Fashion Company zastupa pripadaju klasi svetski poznatih modernih urbanih brendova kao što su: TOMMY HILFIGER, Calvin Klein, Diesel, Premiata, Levi's, Scotch & Soda, Replay, Timberland, Camper, Cesare Paciotti, Bata, Liu Jo, Guess, Desigual, NZA New Zealand, Lee, Wrangler, Paciotti 4US, Mango, UGGi mnogih drugih.Specifičnost poslovanja Fashion Company jeste široka lepeza odevnih proizvoda, obuće i aksesoara, zrela maloprodaja, poznati svetski brendovi i geografski različite ali uvek premium lokacije na kojima posluje.
 
Fashion Company je master franšizni partner kompanije PVH za brendove TOMMY HILFIGERiCALVIN KLEINna teritorijama Srbije, Crne Gore i Hrvatske.
 
 
TOMMY HILFIGER STORE
 
Location: TOMMY HILFIGER
Rajićeva Shopping Center
Knez Mihailova Street
Belgrade, Serbia
 
Date of Opening: September 14, 2017
 
Store Format: XX
 
Collections: Fall/Winter 2017 collections for men’s, women’s, accessories, footwear, HILFIGER DENIM and TOMMYXGIGI
 
Total Store Size: 184 square meters (1,980 square feet)
 
Total Sales Area: 129 square meters (1,388 square feet)
 
Store Concept: Sportswear, Denim
 
Interior Architecture: The rpa group
 
Visual Design/Merchandising: XX
 
Lighting: XAL
 
Fixtures: IDW
 
Planning & Realization: Maik Beckers